2008-12-11

Nu är lägenheten vår!

Hej allesammans!
Ja, nu blir det flytt - äntligen! Vi har letat ett tag, tittade både efter hus och bostadsrätter och blivit besvikna några gånger. Men nu hittade vi en underbart trevlig lägenhet och vi är båda så glada att den blev vår. Igår skrevs papper och i början av året blir det flytt.

Jobbigt med flytt, men samtidigt så roligt! Hoppas lilla hunden Yda fixar det bra också, hon är ju bara 1 år och har redan flyttat två gånger, stakaren!

Idag jobbar Marcus och jag har mycket att hinna med på hemmafronten:
- Städa skulle absolut behövas.
- Plugga.
- Rida och sköta hästarna.
- Packa inför morgondagen.
- Åka in till svärfars jobb och tvätta iordning mina sommardäck.

Jag ska ju iväg fredag - lördag, ska till Växjö och hälsa på min bästa vän Anna som pluggar där uppe. Ska bli jätte-kul och vi får väl se vad hon har planerat in för oss!

Nej nu är det väl bäst för mig att sätta fart. Ha en fortsatt bra dag! Kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

haha visst ja. har glömt att säga det till Andreas. vi får försöka hitta ett eget efternamn. =) kramar sis