2009-09-30

Stambyte!

Nu är det snart dags, förhoppningsvis!!
Vårt badrum ska renoveras eftersom föreningen här ska genomföra stambyte i husets bostadsrätter. Vi har väntat på detta sedan vi flyttade in hit och ser verkligen fram emot detta eftersom vårt badrum är fruktansvärt! Har inte visat några bilder på det, men kommer göra det senare, ska bli roligt att kunna slänga in både före- och efterbilder. Men det lär dröja ett bra tag till, men den som väntar på något gott.....!

Idag var i alla fall besiktningsmännen här och inspekterade vårt badrum, så det är nu på god väg och ska verkligen genomföras. De var mycket trevliga och vår vice värd var också med, han är underbar denne man =) Så himla trevlig alltså!

Efter det var det dags för jobb för mig på förskolan i Vinslöv. Efter det körde jag räserbilen in till stan och tränade med vännen Alexander. Riktigt gött, men jag hatar att träna ben.
Hemkommen sen och då stod maten på bordet, nice! Tittade sedan på en film med sambon så här på eftermiddagen. Jag ska jobba nu i natt så det var skönt att sitta en stund och bara ta det lugnt tillsammans.

Nu ska vi nog köra en sväng till möbelaffären och hälsa på innan jag ska till Vinslöv och rida innan nästa jobb. Phu, det kommer nog bli tufft för jag var uppe tidigt idag.
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll! Kramar!!

Inga kommentarer: