2009-09-20

Roadtrip till Markaryd...

...och till Sara, vår vän, hade jag, Alexander och Macke igår. Där grillade vi och bjöds på underbara sallader till. Gott att dricka hade vi med oss, riktigt trevligt sällskap och allt var jätteroligt! Dessutom badade vi i en stor pool med 29 grader varmt vatten och i en jakutsi med mycket varmt och härligt vatten. Detta gjordes alltså med utsikt över deras hästhage och marker, mitt i natten och allt var bara så himla bra!!
Min kamera dog, jag hann ta tre kort i bilen och ett på festen. Dock tänker jag bara visa bilderna från bilen, då bilden som togs på festen känns för "vulgär" för min blogg......!


Macke och Alex i bilen. Bilen var verkligen full-proppad med grejer, ändå skulle vi bara vara borta en natt! Men med en 90-madrass, en 160-madrass, 4 täcken, 4 kuddar, 1 tält (som ändå inte användes, hahahaha....), massor med alkoholhaltiga drycker och 4 människor så blir det ganska så trångt, fniss!


Chauffören Marcus =) har sagt det innan och säger det igen, tycker han är snygg när han kör bil!! Och alltid så djupt koncentrerad! Idag när vi körde hem så sa Alex, jag citerar: "Fan Kalle, du kör ju mer försiktigt än min farmor, och hon har inte ens körkort!". Detta stämmer ganska väl in på honom, tur att han körde och inte vi andra kanske, just av den anledningen eftersom mycket av vår last satt löst = dålig kombination vid krock!
Idag var det kalas för lillasyster i Vinslöv med släkt och vänner. Riktigt skönt då vi alla kunde sitta ute och njuta av det fina vädret, blir skönt för hundarna också som röjde och "stylade" gräsmattan hela eftermiddagen, godingarna! Jag var sådär lagom sliten efter lördagens fest, men det var underbart roligt att träffa hela tjocka släkten, som alltid!

Hoppas er helg har varit underbar! Det har min varit och jag vill speciellt tacka Sara och hennes två systrar, Sofie och Linda, som bjöd oss på denna fest!

Godnatt på er mina vänner! Kramar och ha det gott!

Inga kommentarer: