2009-09-16

Ännu en dag har passerat

Och jag tror minsann att jag passar bättre som hemmafru än som arbetande =)
Idag har jag arbetat. Trivs dock mycket bra på förskolan med både, barn, personal och föräldrar! Men att börja jobba 07,15 är inte mitt område direkt. Dessutom vaknade jag innan (!!) klockan, p.g.a mardrömmar och kunde inte somna om.

Efter jobbet blev det till att hämta Yda, köra till hästarna och sedan hem. Ikväll var jag och tränade. Riktigt skönt, men trist att vara där själv... Eller ja själv och själv, finns ju alltid ett och annat spån på gymmet som försöker "hålla mig sällskap". . .

Nej, nu är det dags för Fanny att sova. Börjar 9 imorgon och jobbar till 18,30, samma på fredag - blir till att träna själv med andra ord bägge dagarna, suck........!

Sussa sött! Kram!

Inga kommentarer: