2009-09-02

Yrket som hemmafru...

...hade passat mig alldeles utmärkt ;)
Idag har jag städat hela lägenheten grundligt, passade också på att byta sängkläder. Så skönt att få sådant gjort, om inte annat så efteråt!

Sedan har jag hunnit med bägge hästarna: Armani fick en ridtur i skogen. Malva fick en promenad med massor av miljöträning så som bilar, moped, cyklister, presenningar och highland-cattle-kossor. Kossorna var mycket obehagliga, men jag tror att de fann varandra mot slutet =)

Ikväll lagade jag middag till oss, det blev kyckling, wokade grönsaker, ris och kall sås - sambons favoritmat tror jag, en av favoriterna i alla fall.
Sedan har jag duschat och passade på att duscha Yda efteråt, tyckte hon behövde det.

Så har min dag sett ut, nu blir det lite TV, ska faktiskt unna mig ett glas cocacola, blev så sugen på det! Kram på er, ha det så bra!

1 kommentar:

Lina Svensson sa...

ja det är härligt att vara hemma fru =) cola nu måste jag springa till kylen, hör hur flaskan ropar LLLLiiiiinnnnnaaaaaa kom och drick mig mohaha puss