2009-10-02

Godmorgon!

Hej på er!
Jag har jobbat inatt så nu har jag äntligen stigit upp och ätit frukost. I morse när jag kom hem så fann jag en liten Yda liggande på mitt täcke med huvudet på min kudde - sötnöten!! Hon fick maka lite på sig när jag skulle krypa ner, men la sig tätt intill, så mysigt. Det är roligt det där, jag tror det är för att hon saknar den som är borta. När Kalle har åkt till jobbet och vi ligger kvar i sängen så kryper hon snabbt ner på hans täcke. När jag är borta ligger hon på min sida.

Idag ser planerna ut som såhär: Nu blir det bil-körande till Vinslöv där jag ska ta hand om mina hästar, rida en sväng med skulle jag tro, det behövs! Senare idag blir det filmkväll med älsklingen och kompisarna. Där emellan ska jag försöka hinna med och träna också, men vi får se. Annars får dagen bli denna veckans vilodag, har tränat de andra dagarna här nu och räknar med att träna i helgen också, så nu när jag tänker efter så lutar det åt vilodag idag =)

Nu får jag sätta fart, minsann. Ha en fortsatt bra dag och en trevlig helg! Kramen!!

Inga kommentarer: