2009-09-21

Inatt...

...går jag på mitt nattvikariat på Sjögläntan, Vinslöv. Äldreboendet där jag jobbar mestadels om somrarna! Ska bli riktigt skönt att arbeta lite kontinuerligt igen =)

Idag passade jag på att sova länge, brukar försöka göra det när jag ska jobba kommande natt. Efter det hämtade jag vännen Alexander hos en annan vän, vi stack hem till honom, mötte upp vännen Macke och åt frukost - trevligt!
Sedan stack vi alla ner och tränade, så även idag har man varit flitig =)
Efter det stack vi hem till Alexander igen, där han lagade till lite middag till oss - kyckling och klyftpotatis, ibland blir man lite bortskämd - tur man har så bra vänner ;)

Nu är jag hemma, har precis städat lite i lägenheten, Kalle har kommit hem. Nu ska vi umgås lite innan jag kör till Vinslöv och till hästarna innan jobbet.

Ha en fortsatt bra kväll! Kram på er!

1 kommentar:

Sofie sa...

Tack för din rara kommentar hos mig, den värmde verkligen! :) Ha det fint! Kram, Sofie