2009-09-07

Ny vecka igen!

Började denna dag med lite sovmorgon sedan tog jag ut Yda och körde till hästarna. Där blev det en en-timmes promenad med Armani och Yda - nyttigt för oss alla tre med andra ord =)

Sedan hem till stan igen där jag slängde i mig lite mat för att sedan hämta Alexander, vi hade bestämt oss för att träna på gymmet idag. Kände mig riktigt ambitiös idag, hahaha.. de brukar klaga på att jag alltid fuskar, ibland gör jag det men ofta är det helt obefogat gnäll från deras sida, enligt mig då alltså..

Ikväll med blev det skaldjurspaj till middag för mig och Kalle. Senare ikväll kommer Alexander och vännen sara hit för att titta på film, ska bli riktigt mysigt och jag hoppas det blir skräck, men alla delar nog inte den förhoppningen med mig kan jag tänka mig - Kalle!

ha en fortsatt härlig kväll! Kramen!

Inga kommentarer: