2009-09-13

Helgen har varit galet bra!

Ja, så kan man nog beskriva min helg!

Fredag: Snabb, men underbart god, middag hemma hos mamma och pappa. Sedan var det fotbollsderby; Ignaberga - Nävlinge. Kalle spelar i Ignaberga, men de förlorade såklart, deras lag är ingen höjdare precis :P
Efter det blev det en flaska vin och umgås hemma hos Alexander med trevlig sällskap.

Lördag: Hrm... Det var fest hos Alexander. Jag och hans två systrar Karro och Jossan stod för maten i köket, grabbarna stod för grillen. Underbar måltid med världens bästa sällskap. Senare kom massor med folk för festen, vilket var fantastiskt trevligt. Jag fick i mig lite väl mycket, men kvicknade till senare. Medan de andra sov så kollade jag och Alexander film till 05,30 (!!) i morse.

Söndag: Idag vaknade jag upp vid 10. Inte många timmars sömn, men jag får väl skylla mig själv helt enkelt =) Då blev det till att städa massor hemma hos Alexander för mig, Kalle, två killkompisar, Alex och hans systrar. Sedan blev det frukost/middag på McDonalds. Jag behövde det. Verkligen!
Senare idag var jag bjuden till min svärmor på inredningsparty. Kan varmt rekommendera det! Vi hade supertrevligt, svärmor hade verkligen gjort det jättefint hemma hos dem, trevliga kvinnor på besök och hon som höll i partyt var suverän! Som om inte det var nog så bjöds det på frallor med mängder av pålägg, kaffe, te och annat smått och gott!

Som ni ser så har jag haft en super-helg, hoppas er har varit lika bra!
Ha det gott, nu ska jag vika tvätt =) Kramen!

Inga kommentarer: