2009-09-06

Söndag igen ja...

...efter en underbar helg!

Umgicks ju med Malin i fredags kväll. Stack ut en sväng också, men Q-bar i nyktert tillstånd är inget vidare, fniss.....! Men vi två hade det väldigt roligt hela kvällen lång.

Igår var vi hos Alexander och hans familj. Vi blev bjudna på en god middag och sedan blev det en del alkohol i kroppen... Det var verkligen super-roligt och sällskapet är som vanligt bäst!!

Förresten, igår var jag hos frisören och klippte mig, blev lika nöjd som vanligt - Mija vet hur jag vill ha det =)

Under dagen idag har jag varit ute och gått och tränat med Alexander. Gick sådär, lite mör i kroppen sen gårdagen tror jag. Annars ikväll blir det film med Marcus, något att äta och bara ta det lugnt.
Ny vecka imorgon och nya tag, ser redan fram emot nästa helg!
Kram på er, ha det fint!

1 kommentar:

Lina Svensson sa...

baksidan är kvar plus hyllplanen som inte färgen fäste på eller vad det var. han kan inte göra mer på i alla fall 2-3 veckor då stallet mmåste bli klart. stallet och vårat kök samt avlopp måste gå före.. kram