2009-09-25

FREDAG!

Ja, idag är det fredag!
Har hunnit med en hel del idag: Träning med grabbarna i morse, en vända ner på stan och köpte en blus, snabbt inom Graffiti och köpte mig en bakad potatis.
Sedan väntade jag på pappa vid bilen. Vi körde vidare till Bjärnum där jag släppte av honom eftersom han skulle ta motorcykeln hem.
Jag körde vidare med hundarna i bilen till Kvantum. Snabbt inom och köpte en färdigrätt till Kalle, vi körde vidare till hans jobb där vi passade på att gå en promenad innan han kunde komma ut.
När lunchen var avlämnad körde jag vidare till Vinslöv där jag släppte av hundarna hos föräldrarna. Jag körde till jobbet för att kontrollera ett par saker och tragga lite.
Vidare och hämtade pappa plus hundarna. Han körde tillbaks mig till stan där vi passade på att ta en skogspromenad med hundarna.

Pappa kör hem och jag går upp i lägenheten. Kastar in Yda, byter om, kör till affären och storhandlar. Nu är jag hemma igen och ska precis göra mig i ordning. Ikväll ska jag och kollegorna bowla och äta & dricka gott - det ska bli riktigt trevligt!
När jag var på Maxi förresten, så kom där fram en kvinna och berömde min jeans-klänning, så trevligt så! Jag måste ha gjort världens köp där i Kroatien när jag köpte den, vet inte hur många som har kommit fram och beundrat den, frågat var jag köpt den och blivit jättebesvikna när jag talat om att den tyvärr är från Kroatien.

Sådär ja, dagen är dragen i färg! Hoppas er har varit lika givande. Kram, trevlig helg!

3 kommentarer:

malin sa...

Vad sägs om en utekväll nästa helg ? Ska vi dra ihop några?

Sofia Lindqvist sa...

Du är effektiv du!!!! Du verkar ha fullt upp om dagarna, det är väl skönt?! hälsa Calle kram på er från oss här på andra sidan....

Sofia Lindqvist sa...

Nää du Fanny, nu har jag varit inne och hållt koll på din blogg,många dagra, det är inte FREDAG längre.... Det är tisdag idag!!!! Dags för uppdatering! KRAM PÅ DEJ :)