2009-09-09

Hur svårt kan det vara???

Att hitta ett arbete inom rätt bransch?
Mitt glädje-inlägg igår håller i sig, jag trivs skitbra med att bara vara hemma och ta hand om mig, hemmet och djuren. hade lätt kunnat bara ha det så, om det inte vore för det ekonomiska.

Jag vill ju så gärna ha ett arbete inom inredningsbranschen, inredningsbutik eller vad som helst. allt som gynnar min framtid. jag vill så himla gärna komma in på Inredning- & Kommunikationsutbildningen till hösten, men risken finns kanske att jag inte kommer in om jag inte har någon som helst erfarenhet, vilket känns så himla orättvist. Vill ju detta så himla mycket egentligen.

Jaja, nog om det nu. Idag har jag i alla fall varit på gymmet (igen!!) med Alexander. Börjar gå bättre och bättre, fast just nu är jag som en enda stor träningsvärk hela jag, hahahaha..

Nej, ha en fortsatt trevlig eftermiddag och kväll. Kram på er!

1 kommentar:

Sofia Lindqvist sa...

Äsch Fanny oroa dej inte, du kommer helt klart att hitta ett jobb. Och du stressa inte du är ju sketa ung allting löser sig alltid :)kram på dej från Fia