2009-09-23

Pensionärerna...

...på jobbet är bra härliga, för det mesta!
Igår natt var det två farbröder som gjorde natten lite lättare. Den ene gav mig en puss (!) på kinden och den andre sa att jag var det vackraste han hade sett - kan man bli annat än glad?
I natt hade vi en orolig tant, så jag satte mig på sängkanten inne hos henne och traggade länge och väl. Det är den största fördelen med att jobba natt - att man verkligen har tid att sitta såhär och slå ihjäl lite tid tillsammans med de gamle. Det hinner man inte alls på samma sätt på dagen, tyvärr.

Nej, nu ska jag faktiskt försöka mig på att sova några timmar innan det är dags att träna för att sedan arbeta lite på förskolan i eftermiddag.
Måste bara skryta lite, på tal om träning. Igår morse var jag på gymmet direkt efter jobbet innan jag skulle sova. Riktigt skönt faktiskt. Måste dessutom ha tränat på ganska ordentligt för just nu sitter jag här med en grym träningsvärk i både ben och mage - nice!

Ha en fortsatt bra dag! Kram på er!

Inga kommentarer: