2009-09-19

Grattis!!

Jag bloggade ju inte igår, därför får jag idag gratta lillasyster och farfar som bägge fyllde år igår, grattis till er bägge!!
Igår var jag således hemma hos mina föräldrar på morgonen för att sjunga för syster Mimi och ge presenter. Passade självklart även på att äta frukost där innan jobbet ;)
Sedan jobbade jag hela dagen och på sena eftermiddagen åkte jag hem till föräldrahemmet igen och åt middag.
På kvällen senare så var jag på gymmet (en fredagkväll!) med Alexander och ännu senare blev det film med älsklingen och kompisen Macke. Riktigt trevligt, fast jag var alldeles för trött och därmed lite gnällig....!

Idag blir det gymmet först och sedan måste jag köra till Vinslöv med Yda, kolla till mina älsklingar i stallet och låna kläder och syster. Ska iväg på en fest i Markaryd (av alla ställen!) ikväll hos kompisen Sara. Som det ser ut nu så kommer vi köra hem inatt, men vi får se när vi väl är på plats. Badkläder ska också med för det är pool och annat där sägs det =)

Imorgon ska lillasyster firas med släkten. Ni ser, helgen är räddad - inte en lugn stund!
Ha det gott och ha en fortsatt trevlig helg! Kramar!!

Inga kommentarer: