2009-09-08

Att ta hand om sig själv...

...det är ju egentligen ganska viktigt!
Och det är precis vad jag har gjort dessa sista dagarna. Har tyvärr varit "ledig" mycket, är vikarie nu sedan jag hoppade av skolan så egentligen är jag arbetslös..
Men i alla fall, detta har resulterat i att jag har hunnit med mycket som gynnat mig själv, vilket känns så skönt! Armani har fått komma ut ordentligt på turer och hårdare pass, Malva har fått mer promenader, Yda har fått långa och härliga promenader. Detta var ju träningen med djuren.

Inte minst har jag hunnit laga ordentlig och riktigt god mat, vilket känns viktigt och ger mig massor med energi.

Och jag har varit på gymmet jätte-mycket, vilket känns så jäkla bra!!

Tyvärr kommer ekonomin bli lidande framöver om jag inte jobbar mer, men i slutet av veckan kommer det trilla in en hel del jobb och sedan kommer det komma in mer framöver, det vet jag.
Det är dumt det där egentligen - kroppen blir lidande för att ekonomin ska må bra. Ekonomin blir lidande om kroppen ska må bra. Tråkig och ond cirkel det där egentligen.

det ska jag inte grubbla på mer nu, för just nu mår jag skitbra!!
Kram på er!

Inga kommentarer: