2009-09-04

Tjohoo!!

Ser verkligen fram emot denna helg! Ikväll blir det god mat, gott att dricka och världens bästa Malin på besök. Får se vad kvällen har att utvisa =) malin har lovat att inte dricka för mycket, ikväll är enda kvällen hittills i historien som jag faktiskt tror henne, eftersom hon ska iväg på hemligt ställe imorgon, jag vet dock var =)

Imorgon blir det också fest! Ska hem till världens bästa Alexander och hälsa på och gratta hans mamma, som fyllde jämnt igår, Grattis Annis!!!!! Där blir alldeles säkert god mat och gott att dricka, precis som vanligt, och såklart fantastiskt sällskap!

Hörs säkert mer imorgon, nu kommer Malin vilken sekund som helst, och hon är punktlig till tusen =) kramar, trevlig helg!

1 kommentar:

A-M sa...

Hej Fanny! Nu vet jag varför förra kommentaren inte kom med, jag glömde skriva dem där koden med bokstäver, *typiskt mig* hihi! Fin blogg du har! Hoppas allt är bra, njut av helgen nu så ses vi säkert snart! Kram från A-M