2010-11-01

Hej november - måndagslista nr 4

Hej vänner och hej november! Hösten börjar ta slut och vintern är på ingång, i alla fall om man ser månadsmässigt, inte temperaturmässigt ;) Längtar till december, jul och vinter, men samtidigt älskar jag hösten vi har nu, även om vädret är sådär.

Och idag är det måndag, dags för ny lista.
Denna måndag är jag glad för att...
...jag fick oväntat besök av min syster som hade ärenden i Hässleholm och kom förbi på lite fika. Här nedan ser ni ett foto på oss, som är ungefär 1,5 år sedan. Inte så lång tid egentligen, men mycket har hänt sedan dess. Jag är den bleka, fniss...!



...min älskade sambo äntligen har kommit hem från jobbet, han jobbade till 19 idag ju.
...jag fick ett kort besök av vännerna Jossan och Karro i förmiddags.
...Milton, Yda och jag fick en härlig promenad med min syster och sedan fick träffa mina föräldrar!
...Kalle är ledig imorgon (som de flesta andra tisdagar)!
...jag ska träffa "latte-mammorna" och Milton deras bebisar på torsdag - som vi längtar!!
...jag har den absolut bästa hunden i världen - hon är mer än värd en egen punkt på min lista. Jag är så himla stolt över henne och förundras fortfarande över hur duktig min Yda är. Mer lojal varelse, det har jag aldrig stött på!
...jag är mamma-ledig! Jag bara älskar det och hade kunnat vara hemma-fru alltid. Milton är helt underbar och det blir verkligen bara roligare och roligare att vara tillsammans med honom.

Nu ska jag umgås med bästa Marcus som sitter här bredvid mig nu. Ska koka mig en stor mugg te och krypa upp i soffan tillsammans nu.
Kram på er - på återseende, eller nej men återskrivande ;)

Inga kommentarer: