2010-11-07

Ladies Night!



Hej alla!
Igår var det då äntligen dags för Ladies Night - som vi har längtat sedan förra årets braksuccé!! Inte riktigt lika mäktigt i år i Kristianstads nya arena (som för övrigt var jättefin) jämförelsevis med fjolårets Skandinavium i Göteborg, som verkligen var totalt outstanding!

Vi möttes upp i Vinslöv hemma hos Mihlbergs, tåget tog oss sedan vidare till Kristianstad och till en restaurang (kan den ha hetat Martini?!) där jag åt fläskfilé och potatisgratäng. Bra mat, men ännu bättre sällskap! Och sedan spatserade vi i samlad trupp bort till arenan som igår, dagen till ära, var upplyst rosa, hihihi!

Hela gänget på scen var super, men jag är ju en sucker för Brolle, som är ungefär det snyggaste som finns (förutom min Marcus som, såklart, måste tilläggas!). Förra årets show var bättre, men vi ska såklart på det nästa år igen, hoppas jag? Jag ska i alla fall och jag tror inte Jennie har något emot det ;)

Ha det gott under resten av söndagen. Kramar!

1 kommentar:

MammaMorran sa...

Låter som en kanonkväll, jag har varit på LadiesNight en gång- det första året och gillade det kanonmycket! Ska försöka ta mig iväg när år när bebisen tittat ut tänkte jag :)
Trevlig söndag!
Kram
MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism