2010-11-22

Måndagslista nr 7

Hejsan! Måndag igen, tider går såååå fort och snart är det jul!!
Måndagslista igen, såklart =)
Idag är jag extra glad för att...

...det på söndag är första advent, vilket innebär mysig julskyltning i Vinslöv såklart.
...jag hade en trevlig ridtur idag, blött men roligt eftersom Jennie och Nemo var med =)
...lägenheten är välstädad, fniss!
...jag avslutade förra veckan härligt med julmarknad på Hässleholmsgården med Milton och mamma/mormor.
...Kalle imorgon har jobbat sina 9 (!) dagar på raken och sedan har en välbehövlig dag ledig. Som i och för sig ska spenderas i skogen och jakt, men det är honom väl förunnat!
...Milton är en pärla på nätterna och vaknar runt 7 varje morgon. Någon av oss är uppe en gång per natt och ger honom nappen bara, det tycker jag är duktigt av honom och skönt för oss alla att han sover så bra!
...det imorgon är dags för Milton 6-månaderskontroll, tycker det är roligt att se hur han växer och utvecklas.
...det imorgon är baby-café! Missade förra veckan då jag hade annat att göra, så det ska bli roligt att träffa ett gäng mammor (pappor?) imorgon.
...förstoringarna på Milton kom idag. De är nu inramade i fina ramar och ska bara upp på väggen (bilder kommer).
...det ska bli kallare i veckan, ÄNTLIGEN!!!

Sådär ja, nu blir det te och mys i soffan med sambo och vovve. Listan gjord för denna vecka. Hoppas er vecka blir toppen, det är jag säker på att min blir!
Kramar =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra lista!