2010-11-19

Familj och vänner

Hej på er!

Jag har haft härliga dagar de senaste dagarna, förutom stackars Miltons tänder som lever rövare strax under tandköttet, tror vi i alla fall.
Igår var han och jag på stan (Kristianstad såklart!) och strosade rundor. Först ett par timmar själva då vi inhandlade första julklappen, en del kläder till Sötsnöret och kollade efter jacka åt mig.
Senare mötte syster/moster Mimi upp oss och vi tog en fika på stan ihop, myselimysmys!!
Och ytterligare någon timme senare mötte mamma/mormor upp oss på Åhléns och vi hann även med en runda inom BikBok innan jag och Milton var tvungna att bege oss. På tal om Åhlens så måste jag ge dem ett stort beröm för deras underbara barnkläder - superfina, lite originella och prisvärda!

Idag for vi till Vinslöv ganska tidigt, Milton, Yda och jag. Vi for hem till bästa Jennie då vi hade en fika-date med henne, vår gamla klasskompis Vanja från högskolan och hennes fina son Alfred, han är knappt 3 månader äldre än Milton och så våldsamt charmig! Och så trevligt vi hade det ihop, allesammans!

Milton och jag har även hunnit med storhandling på Maxi idag och hämtat ut ett paket på posten. Dessutom hade nästan alla kort som jag beställde härom dagen kommit, väntar på tre förstoringar bara som jag kommer visa för er senare, tyckte det var snabb leverans på de vanliga korten i alla fall.

Och hörreni, vilket väder vi har ute va???!! Jag som bara älskar snö blir mest glad över att det la sig lite och hoppas innerligt att det kan få ligga kvar, i alla fall över helgen.
Nu ska jag göra mig en stor mugg te, yammi!
Hoppas ni får en riktigt skön helg. Kramar =)

1 kommentar:

Sandra sa...

visst har dem snabb leverans när man beställer kort. beställde i onsdags och fick dem på fredagen tycker det gick snabbt!