2010-11-29

Måndagslista nr 8

Hej härliga måndag!!
Dags för en ny lista =)
Idag är jag glad för att...
...vi har fått så himla mycket snö! Det ger mig ny energi och jag blir så lycklig när jag tittar ut och ser allt det härliga vita!
...över helgen som varit, med festligheter, utemys, familjemys och julskyltning
...lilla bilen nästan till 100% säljs idag eller senare i veckan. Tråkigt på ett sätt då den är så rolig att köra och vi nu ska testa på att bara ha en bil (vi har varit bortskämda med vars en bil i flera år nu).
Lilla bilen:


...jag får vara hemma så mycket nu och umgås med Milton, Yda och andra människor som gör mig glad och som jag tycker om att ha runt mig.
...vi har fått det fint i fönsterna med stjärnor ljusstakar och nya växter.
...Milton har fått en ny bilstol. Han fick knappt plats i babyskyddet nu med overall och sådant så det var dags att byta nu =)
...det snart är jul! Jag tycker så mycket om julen och tycker det är den absolut mysigaste tillställningen och traditionen på hela året, som så många andra säkert!
...jag har en så fin familj!
...Marcus är ledig imorgon!!
...vi har så mycket snö!! Vet att jag skrev det högst upp också, men vill verkligen hylla detta väder och därför avslutar jag listan med det också ;)

Inga kommentarer: