2010-11-17

Ledsamheter

Ja, usch vilket ledset litet barn jag har haft idag och som jag har tröstat i eftermiddag! Efter förmiddags-napen fick han lite feber och var så ledsen. Han grejade massor med tungan i munnen så jag undrar om det kanske är tänder på gång?!
Han grät och grät och grät och blev inte glad förrän vi gick utomhus - ja, han är ett ute-barn och verkligen älskar att vara ute!

Vi åkte i alla fall till Vinslöv där vi först pratade med Jennie och hämtade spån och morötter hos henne. Efter det hängde hon med oss till mina hästar och hjälpte mig att mocka, fixa i ordning, ta in hästarna och passa Milton - tur jag har en så hjälpsam vän!!

Ikväll har jag haft lite ensam-tid då Milton somnade, Yda somnade hos mig i soffan och Kalle var på fotbollsträning. Skönt ibland, men ikväll hade jag velat ha lite sällskap. Nu är han hemma och vi tittar på "Pettson och Findus - Kattonauten" Jag bara älskar Pettson och Findus och kan titta på dessa tecknade filmer varje dag! Upptäckte dessutom att det finns en fjärde film (!!!!) som kom ut 2009 - den står högt upp på min önskelista nu när julen närmar sig ;) Kanske ska köpa den själv och ge till Milton, ser kanske bättre ut än att den köps till mig, fniss....!

Nähä, vet ni. Nu ska jag fortsätta titta på filmen. Sov gott, kram på er!

1 kommentar:

Anonym sa...

stackarn, hoppas han mår bättre snart!