2010-11-08

Måndagslista nr 5

Hej måndag!
Idag är det dags för ny måndagslista =) Slänger även in ett par färska bilder på Milton som togs idag, han är så fin!!

Nu till listan. Idag är jag glad för att...
...jag avslutade förra veckan med en kalas-bra helg; Ladies Night i lördags, lång promenad med Lina, Max, Milton och hundarna igår eftermiddags och middag hos svärföräldrarna efter det.
...jag fick vakna upp till ett underbart väder idag!
...det är fars dag på söndag - Kalles första egna fars dag, vilket känns lite speciellt tycker jag. det betyder också att min pappa ska firas och så blir det till att hälsa på hos mormor och morfar, me like!
...Kalle är ledig imorgon.
...det är baby-café en sväng imorgon.
...Kalle är ledig hela helgen som kommer!!
...vi ÄNTLIGEN ska skriva på faderskapspapperna imorgon (skäms som tusan över att det fortfarande inte är gjort, stackars Milton är fortfarande faderlös ;) )
...det tydligen snöar lite ute just nu ;) Jag älskar snön och för mig hade det lätt kunnat vara massor med snö från november till mars!
...jag har en så fin familj! Kalle och jag sa precis att det borde vara omöjligt att få ett så fint barn som Milton. Men så säger väl alla föräldrar, hahaha! Men vi är bra stolta över vår fina pojke och, enligt oss, är han bäst - alla kategorier!

Och det får avsluta denna måndagens lista. Nedan syns två fina foton på vår Milton. Ha det gott, kram på er!