2010-11-11

Foton!

Hejsan!

Håller på för fullt med att ladda upp en hel hög med foton på Fujis hemsida så att jag sedan kan beställa hem dem. Nog för att det är roligt att ha fotona i sina mappar i datorn, men ärligt talat så föredrar jag att ha dem på papper och i album. Ni kan nog själva räkna ut att de flesta fotona är på Milton ;) Och tänk om något hade hänt med datorn eller den där lösa hårddisken (vad det nu heter?!) och alla foton hade försvunnit.. Hade gråtit blod ett långt tag framöver och vet inte vad jag hade tagit mig till..

Men det tar verkligen tid att göra det! Skittrist, men det är lika bra att göra det ordentligt så att bilderna går att ladda hem sedan, en gång för alla.

Och det är ju så roligt att fota, är en av mina favorit-sysselsättningar nu mera, speciellt sedan snällaste sambon köpte en systemkamera åt mig i våras!! Och det är så billigt att köpa hem dem via nätet - på Fujis hemsida är det 100 gratis som gäller (29 kr i frakt!) och sedan tror jag resterande kostar 0,79 öre - det kan vara värt den stunden det tar att ladda upp dem då =)

Nähä, nu blir det lite surfande, TV-tittande och te-drickande, love it! Kram!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, sånt tar tid, jag gav upp.... måste också ta tag i mina foto snart. Det har väntat allt bör länge! Ha det fint. kram