2010-12-01

Sjukstuga =(

Idag är vi sjuka, Milton och jag. Det drog igång vid 22 igår kväll då Milton vaknade med ett ryck och var så ledsen. Han vaknar aldrig vid den tiden och har aldrig gjort, så vi blev föga förvånade!
Sedan höll det på hela natten och han sov väldigt oroligt och hostade stup i kvarten. Detta gjorde att inte jag heller kunde sova och somnade nog inte förrän runt 03,30 efter att Milton hade varit uppe och ätit natt-målet och fått lite alvedon. Sedan sov han till 8, vilket vi också gjorde.
Jag vaknade då med halsont och snorig näsa.

Idag har vi dock varit tvungna att fixa lite ändå, tyvärr. Fast jag tror Milton uppskattade att komma hemifrån lite och få lite friskluft. Bland annat var det hästar som skulle skötas om och proviant som skulle inhandlas.

Ikväll har här varit bredbandsgubbar i trapphuset och borrat. Som om Milton inte redan var ledsen och gnällig idag så blir han så rädd när borrmaskinerna drar igång och ännu mer ledsen. De är dessutom inne hos grannarna och jag hoppas så att de inte tänker gå in här och borra ikväll. De har lov att vara här fram till 20,00, men jag har inte hört dem på en bra stund så jag hoppas de inte kommer.

Kalle har fått åka hemifrån igen, var bara hemma och vände efter jobbet. Hans syster, Susanne, fyller år idag - GRATTIS SUSANNE på 21-årsdagen!! Hade så gärna velat vara där ikväll och fått i mig lite god fika, men det går inte med tanke på hur vi mår =(

Nu ska jag dricka mig en mycket välbehövlig stor mugg med riktigt varmt och gott hallon-te. Milton sover just nu och jag hoppas han får sova riktigt gott inatt.
Detsamma önskar jag er, godnatt och kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhnej, krya på er!