2010-12-20

Måndagslista nr 11

Måndag igen - och förmodligen årets bästa vecka ligger framför oss!
Idag är jag glad för att...

...det är julafton på fredag och vi får fira Miltons första jul!
...mycket ledighet för många (kan ju inte säga för mig, men det gläder mig att många andra får lite ledigt), inte minst för älskade Marcus som bara jobbar måndag, onsdag och torsdag denna vecka, lovely!!
...vi får träffa släkten senare veckan, jag älskar att träffa släkten och är så glad över vår fina släkt!
...att vi i år hinner träffa både Marcus familj och min familj på julafton. Kommer förmodligen inte vara genomförbart andra år tyvärr.
...vi ska till stan imorgon och handla en massa! Förhoppningsvis ska väl tilläggas för Milton är urdålig i magen och kanske blir det istället så att han är hemma med pappa och jag åker på egen hand.
...vi nog har löst frågan vagnsförvaring. Har haft Miltons vagn i bilen hela tiden och hur bra är det?! Nu när vi dessutom bara har en bil blir jag helt strandsatt om Kalle måste köra iväg med bilen då han tar vagnen med sig också.
...Milton har lärt sig sitta själv! Han är så duktig och älskar det - detta har skapat en helt ny värld för honom och han älskar att sitta på golvet på ett täcke med lite leksaker, men framför allt nu - att inspektera det där gröna trädet med röda bollar, lampor och glitter i ;)

Nu, mina vänner måste jag gå och äta något. Passar på medan Milton sover så det ska jag göra nu =) Hoppas ni alla har en lika härlig vecka framför er som jag har! Kramar i massor!

2 kommentarer:

jenny sa...

Hej kära du! Förlåt förlåt för att jag inte svarat på din fråga ang vagnen, har haft så mycket att jag knappt hunnit sitta vid datorn på kvällara sista tiden. Jag antar att du frågar om city selecten? Den är vändbar åt båda håll så det är inga problem! :)

Jag har ju även babyjogger city mini som vagn till bara lillebror som inte är vändbar utan bara vänd framåt!

Ha en fin dag, riktig god jul OCH tuse tack för så härlig måndaglista! kram Jenny

Ps: Har du inte hunnit tävla ännu så tävla gärna om biljetter till IDOL deltagarnas första Sverige turné + en meet and greet med alla 11 IDOLERNA - http://jennyn.se/2010/december/vinn-biljetter-till-idolturnen-inkl-meet-and.html ♥

Anonym sa...

God jul till dig och fina familjen! Hoppas Miltons första jul blir riktigt mysig:)