2010-12-07

Måndagslista nr 9

...fast på en tisdag?!
Jag hade fullt upp igår och hade inte möjlighet att skriva, dock får den såklart heta måndagslista ändå och fungera som en sådan ;)

Idag är jag glad för att...
...Milton, Marcus och jag har varit i Ullared. Mycket blev det handlat och så härligt det är att riktigt få handla loss! Dessutom älskar jag dagsutflykter!!
...snön fortfarande ligger kvar =)
...jag hade en så trevlig kväll med kollegorna i fredags!
...jag och Jennie snart kan rida ihop igen ordentligt då båda hästarna snart har fått på sig "vinterskorna" ;)
...räkningen från vår badrumsrenoveringen blev betydligt lägre än vad jag hade räknat med, sådant är verkligen alltid positiva besked!
...den nya mattan har verkligen lyft TV-rummet och den röda ryan fick ett helt nytt liv i köket.
...Milton äntligen har fått en bebis-pulka och som han trivdes i den!
...jag hade en så mysig dag med min syster igår. Blev lite tokigt och vi hamnade lite fel (fniss...!), men vad gör väl det med så trevligt sällskap?!
...vi gjorde ett kanon-jobb mamma, Mimi och jag igår med pepparkaksbaket, och blev roade hela tiden av Sötsnöret Milton =)
...Kalle är ledig i helgen som kommer!!
...vi är ytterligare lite närmare jul!


Sådär ja, det får räcka för idag. Idag går mina tankar till min älskade mormor som har blivit lite sjuk och såklart till älskade morfar också. Hoppas mormor kryar på sig snabbt..
Nu ska jag ut och gå sista svängen med Yda. Resten av familjen sover och jag borde verkligen göra detsamma. Kram och godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu är min tävling i samarbete med Geggamoja avslutad! Kika in och se om det var du som vann! Passa på att tävla i mina två andra tävlingar också!