2010-12-16

Snart helg igen =)

Ja gud vad veckorna går fort, redan 4:e advent på söndag och vi är fortfarande inte färdiga med julklapparna, phu! Men läget är nog under någorlunda kontroll hoppas jag ;) Granen åker nog in i helgen i alla fall.

Idag blev vi hemma allihopa. Jag och Milton har haft en usel natt och jag mådde inte helt hundra i morse så Kalle blev hemma så jag kunde friskna till. Känner mig betydligt piggare nu, men nu är resten av familjen trötta för de sover visst allihop nu.

Ska bege mig ut i snön alldeles strax med en styck Yda. På tal om snö, ni kan ju bara tänka er hur glad jag är idag med all snö som kommit, uuuuunderbart!!! Jag älskar det och för mig får det gärna komma ännu mer!

Imorgon ska jag försöka mig på att göra lite julgodis, kanske kommer mamma förbi imorgon förmiddag och eftermiddagen spenderas med all säkerhet i Vinslöv =)
Sedan är det helg! Dock är det Kalles jobbehelg så det är inte så spännande.
Hoppas svärmor är hemma imorgon och mår bättre - vi har tänkt på dig hela dagen!
Kram på er alla, sov gott. Det hoppas jag att jag och Milton med får göra i natt =)

Inga kommentarer: