2010-12-27

Måndagslista nr 12

Hejsan! Bättre sent än aldrig, men här kommer veckans måndagslista :)

Idag är jag glad över...
...den härliga julhelgen vi har haft. Jag älskar julen, men i år med Milton så älskar jag den lite extra såklart.
...all snö som lyser upp och ligger så fint överallt!
...alla extra lediga dagar som följer såhär kring storhelger. Eller ja, eftersom julafton låg en fredag så märker kanske inte så många av det, men jag som har en sambo som jobbar helger märker det, and I love it!!
...den mysiga dagen jag haft, trots himla ont i min axel.
...stundande nyårsafton! Jag och bästa Jennie ska sätta oss ner och planera menyn imorgon eller onsdag, säkert blir det en fina mitt i planeringen med ;)
...att vi kanske äntligen har hittat ett hundfoder som vår lilla Yda verkligen tycker om!!

Sådär ja, veckans lista - kort, men med, för mig, viktiga punkter :) Nu säger vi godnatt och hoppas på en god natts sömn. Kramar!

Inga kommentarer: