2010-12-14

Zzzzzoooovaaaa!

Min kropp kräver sömn, hahahaha! Eller både min och Marcus sömn!!
Milton har kommit in i någon fas, han vill inte sova på natten och sover istället mycket på dagen. Har hållit på några nätter nu och jag är bra trött, fast går nog på några reserver för idag har jag och Milton varit på babycafé ett par timmar, efter det for jag till hästarna och gjorde ordning åt dem och tog sedan Armani på en promenad i kylan. Ikväll bakade mamma, Mimi och jag lussebullar. Älskar att baka med dem två och det hör liksom julen till att vi tre gör det tillsammans, och så roligt har vi under tiden!!

Men ja, som sagt Milton sömn är helt klart rubbad.Vi är så bortskämda att han sover så bra på natten, vaknar och vill äta någon gång och somnar om och går upp tidigast 7, helt okej =) Men inte nu, tyvärr. Från 3 på natten och fram till 7 ungefär så vägrar han att sova. Han är knappt vaken heller, blundar och skriker och är skitarg! Hoppas innerligt att det vänder snart för jag vill sova! Så snart blir det sängen för vår del, vilket behövs..
Nattinatti och kram =)

Inga kommentarer: