2010-12-13

Måndagslista nr 10

Sitter och tittar på Svenska Hjältar-galan just nu på kanal 4. Hoppas ingen av er missar denna helt fantastiska galan om helt enastående vanliga människor i Sverige. Jag gråter (såklart!) och känner mig just nu extra tacksam över mitt liv och hyser stor respekt för dessa människor.

Idag är det måndag, vilket betyder måndagslista =) Idag är jag lite extra glad över...
...mitt liv och människorna jag har runt mig.
...soffbordet och ytterdörren blev så fina med vit färg.
...att det är baby-café imorgon, sista för säsongen och det ska bli himla roligt!

...jag har en så bra vän, Jennie! Hon ställde upp som tusan igår, körde runt mig överallt och fick tillslut skjutsa hem mig till stan eftersom tågen var inställda =)
...pussarna och kramarna jag får av Milton varje dag!!




Nej, mina vänner. Nu vill jag fortsätta titta på galan igen. Ta hand om er. Kramar!

Inga kommentarer: