2010-12-04

Mattan i vardagsrummet!

Milton sover och då passar jag på att ta igen mig framför datorn. Slängde in ett par bilder från ett stökigt vardagsrum på nya fina mattan som jag bara älskar!! Såklart från Kalles jobb ;)

Närbild på den


Och så på lite avstånd. Undvik att titta på täckeshögen i soffan, hahaha... Det brukar se ut såhär på morgonen för den som går upp med Milton tar nästan alltid med sig täcket ut. Sedan kommer en liten Yda och då har jag aldrig mage att ta bort det förrän utåt eftermiddagen, fniss!



Igår var jag ute med "kollegorna" från Bergmanskan! Först var vi i Carinas fina hem, helt underbart och jag är så gott som kär i lägenheten, herrejisses vad fint det var med högt i tak, vackra fönster, små skafferi/förråd med gamla vita trädörrar, två kakelugnar osv. Ja, ni som känner mig kan ju bara tänka er att jag var i himmelriket!
Sedan gick vi bort till Harrys där vi åt god mat, drack gott och hade så himla trevligt! Efter det blev det dansgolvet på Harrys, men nja.. 18-årsgräns igår så vi kändes oss faktiskt ganska gamla hela gänget ;)
Jag är så glad att jag blev medbjuden, mest som gäst, eftersom jag inte jobbar alls nu och vet ju inte om jag kommer tillbaks alls :( Känns tråkigt på ett vis, även om jag i framtiden inte vill jobba som lärare/barnskötare. Fast med dessa kollegor hade jag nästan kunnat tänka om!

Nu bör Milton snart vakna, så jag bör avsluta surfandet =) Hoppas allt är bra med er. I eftermiddag när Kalle kommer hem från jobbet far vi till Vinslöv, jag till älskade hästarna och Kalle förmodligen hem till föräldrarna med Milton. Han är nog inte så pigg på att följa med till hästarna, hahaha.. Kalle alltså, Milton bryr sig nog inte nämnvärt och Yda är ju såklart med mig. Armani ska få inviga broddskorna genom en promenad, vilket ska bli härligt. Har jag sagt att jag älskar vintern och snön?! ;)

Kram på er!

2 kommentarer:

malin sa...

Var du på Harrys igår ? Det var jag med med kollegerna! Käkade där men blev inget disco för oss. Konstigt vi inte såg varandra!

Camilla sa...

Tack själv Fanny, mycket trevligt att du var med oss! :)