2010-12-29

Vi är sletna ;)

Hej på er!
Vi är trötta här hemma, phu.... Milton är inte längre en natt-sovare, utan vaknar ofta, bökar mycket och är mycket ledsen. Jag hoppas de där tänderna kan sticka upp snart, för jag tror det är det som spökar. Känns som jag har tjatat om dessa tänder en del, men vi tror fortfarande på dom.

Idag somnade han dock redan vid 19,30, vilket var längesedan sist. Skönt tycker jag eftersom jag är själv hemma, Kalle tränar ikväll så jag har vikt och lagt in all tvätt och plockat lite. Kikat lite på internetbanken och nu ska jag gå och diska innan det är dags för en kopp te när älsklingen kommer hem =)

Annars har dagen varit lugn, har faktiskt provat på att tömköra min lilla Malva för första gången någonsin idag! Var väl ändå på tiden, stackars lilla hästen börjar ju bli stor och jag skäms lite.. Förra året ville jag så gärna dra igång, men vågade inte eftersom jag var gravid och Malva är en speciell och tuff liten dam ;) och sedan har jag liksom velat lägga det mesta av min tid på Milton. Men nu så tycker jag det är dags för min lilla Malva att börja röra på sig lite mer.

Men nej, nu kallar disken, jag hör den enda hit ;) Kram på er!

Inga kommentarer: