2010-12-26

Miltons första jul!

Nu har vi firat Miltons första jul, känns så speciellt! Saknade dock min farmor och farfar och har inte kunnat träffa min mormor och morfar än, så lite konstigt känns det för mig på ett sätt ändå.

Men viktigast är ju ändå Milton, julen är ju barnens högtid ;)
Här följer lite foton från vårt julefirande!
Milton och pappa öppnar paket.


Finaste Yda är såklart också julefin ;)


Kusinerna Emilia och Milton sitter och leker i soffan hos farmor och farfar.


Såklart kom ju tomten på besök, Milton tyckte nog att det var en trevlig karl ;)


När vi sedan var hos Miltons mormor och morfar var det en trött prins som skulle få julklappar. De fina festkläderna hade åkt av och pyjamasen på, men lika fin är han ändå!
Jag hade min nya fina klänning på mig, ett underbart bra köp!!


Och vad är väl julklappar när det ändå finns presentsnöre?!


Vi hade en jättefin julafton, hela familjen och alla var på topp hela dagen, även Milton fast att han stundtals var väldigt trött eftersom det var ganska intensivt.
Jag älskar högtider över lag, men julen är min absoluta favorithögtid, och roligare kommer det bli med åren när Milton förstår innebörden av det hela och uppskattar det på ett annat sätt.
Hans första jul kommer dock alltid ligga mig varmt om hjärtat. Han fick så fina julklappar, det var snö på hans första jul och han (och vi!) fick fira julen med både hans mor- och farföräldrar!

Nu ska jag dricka te, kram på er!

1 kommentar:

Camilla sa...

Låter som ni haft en bra jul och ja, vad är väl paket utan snöre! :) Gott nytt år!