2009-07-01

Födelsedagskalas x 2

Ja, igår var det vännen Annas kalas, då hon blev 22 år! Grattis på din dag igår (det blev invecklat, men eftersom det inte hanns med ett inlägg igår så får jag ju tvunget gratta henne idag istället!)!!

Idag däremot var det sambons kalas. Han fyllde dock år förra veckan, men kalas har inte hunnits med så idag var det dags. Var ett sådant mysigt kalas faktiskt - Kalles familj, bästa vännen Alexander och mina föräldrar, dessutom 3 (!) hundar. Tur det var varmt, för de höll sig ganska lugna, de små huliganerna. Dock var det jobbigt med värmen, speciellt med 15 personer och 3 vovvar i vår 64 kvm stora (lilla...!) lägenhet, men men vad gör man?

Jaja, vi har faktiskt hunnit med att träna också ikväll, nice! Och innan idag hade vi en examination; jag och vännen Jennie hade vår redovisning tillsammans, och den handlade faktiskt om blogg - vi hade gjort en "klass-blogg", eller ja ett exempel på hur man kan använda sig av blogg i skrivundervisningen i skolan. Det gick ruggigt bra faktiskt och vi är såå nöjda, iallafall jag!

Jaja, nu är det dagt för sängen, eftersom jag och, tro det eller ej, Jennie, ska plugga imorgon hela dagen, med start prick 08,00. . . Tufft, men nu är det bara imorgon, fredag och nästa vecka kvar och vårt 5 veckor mycekt intensiva schema.

Och måste bara skriva detta också, Malvas ben är så mycket bättre!! Hoppas verkligen att det håller sig såhär fint nu när mediciner och annat ska börja trappas ner. Vi håller tummarna.
Jepp jepp, sov gott! Kram på er!

Inga kommentarer: