2009-07-31

Armani!

Idag har jag haft min Armani i 8 år. Helt galet vad snabbt tiden går. Det känns som det bara var ett par år sedan jag fick hem honom och han var 4 år. Nu är han 12 år och vuxen - det är verkligen inte klokt!!

Detta påminner mig om att det verkligen är hög tid att ta med kameran till stallet igen, det var ett tag sedan sist.
Annars idag tror jag att det blir en lugn och avkopplande dag. Jag ska laga lite middag senare i eftermiddag och så ska jag hinna ta bägge hästarna på en tur. Och inatt ska jag jobba.. Blä!
Men imorgon ska vi på bröllop, vilket ska bli så fantastiskt roligt!!

ha en fortsatt bra dag och en skön helg! Kram på er =)

5 kommentarer:

lina sa...

åååhh vad fin han är på denna bild ;) men det är han ju annars med. men denna var verkligen jätte fin kramar l

malin sa...

Meen... När ska du komma och laga mat till mig då din flitiga jävel ?! Det kan jag väll förtjäna så som jag sliter om dagarna, men icke nån som har maten lagad när jag kommer hem ;) Haha...

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Tack för gratulationerna! Kram kram

Jordgubbar med mjölk sa...

Hej! Läste din kommentar hos mig om Änglapållarna! Jag skulle ju kunna försöka mig på en specialbeställning. Du kan väl maila mig jordgubbarmedmjolk@yahoo.se så får vi diskutera vidare :)

Kram Miriam

Ingrid sa...

Han är så vacker!!

Men tiden går för fort, våran Cooler blir 5 år och Lukas hela 20 år.

~Livet i byn