2009-07-27

Klänningen!

God kväll!!

Lovade ju att visa bilder på min underbara klänning som lillasyster har sytt speciellt åt mig. Och bilder kommer det. Ni får se bilder senare på hur den ser ut på mig, men här har ni bilder på hur den ser ut, liggandes på soffan ;)

Jag jobbade natten till idag och i morse red jag. Det var faktiskt riktigt skönt att rida på morgonen, dessutom var det lite folk och hästar ute som pockade på Armanis uppmärksamhet. Detta drog jag faktiskt nytta av när vi tränade på banan.
Sedan körde jag hem och sov. Skulle bara sova till max 14 hade jag tänkt, men av någon anledning (som vanligt, jag är makalös!) så har jag stängt av klockan i sömnen och sov ända till 18 - det är inte okej, hahahaha...
Nu blir det lite TV innan det är dags att sova vidare. Kram på er, hoppas ni tycker om min klänning! Den är, i verkligheten, inte fullt så "guldig", utan mer åt det gröna hållet. Me like thai-siden - stavas det så förresten??



1 kommentar:

malin sa...

Nice, vänta på en "klänningen på" bild med så ser man den bättre :)