2009-07-20

Husvagnscamping i mammas och pappas trädgård!

Bland det bästa jag vet är att sova i husvagnen. Men det måste vara mammas och pappas husvagn, den luktar hemma och är last-gammal, från 70-talet någon gång om jag inte minns helt fel. Känner mig trygg här och sover så lugnt och vaknar alltid utvilad, oavsett väder, kan det bli bättre?!
Väntar på sambon nu som borde vara på ingång nu från jobbet. Han skulle bara snabbt svänga inom sina föräldrar och säga hej, eftersom de har varit på semester och han inte träffat dem på över en vecka, om navelsträngen är klippt? Icke, hahahaha!!

Idag är min garderob klar inuti. Har tagit kort, men har inte den med mig på vår camping-utflykt. Just lägenheten är en anledning till att vi bor här inatt och kanske en natt till - det är så stökigt och man ser knappt vår säng för alla våra (läs mina!) kläder, ups..

Nej, nu ska jag kika vidare och gosa ner mig ordentligt i husvagnssängen, härligt! God natt och kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh...vad jag är nyfiken...
Hoppas att allt ska gå vägen för er!
Lyckokram!
Peppe

malin sa...

Jag kan närsom... Säg du en kväll... J kunde på tors tror jag.