2009-07-14

Det där med drömmar...

...hm.. ja jo, drömmar har man ju alltid...!
Arbete
Jobb
Barn
Framtid

Mycket man drömmer om och vill ha ut av livet. Just nu har jag mycket att fundera på känns det som, på gott och ont, kanske?



På tal om något helt annat, i helgen fick jag höra om flera stycken som faktiskt läser min blogg med jämna mellanrum, vad glad jag blev! Smiding - jag såg nog din kommentar, för visst var den från dig?! Hahaha.. Tack snälla du. Och fler kommentarer vill jag ju ha, det är bra roligt att få =)

Denna vecka har vi fullt upp; Jag och Kalle passar två hus 6 (!!!) hundar och en tös på 14 år (Kalles syster), dessutom målar vi för fullt i lägenheten, helt galet mycket att hinna med, men det går. Allt går om man vill, har jag hört!
Nu är det dags att köra och ta hand om fem av vovvarna, haha.. Ha en fortsatt underbar kväll. Kram på er!

2 kommentarer:

Peppe sa...

Va rädd om dig gumman!
Inte bra att stressa!!!
Kram
Peppe

Smiding sa...

TJAAAA!
Mycket möjligt jag läser den:) hihih:)