2009-07-07

Michael Jackson


Har inte ens nämnt något om denne stjärna - Michael Jackson.
Har tittat på filmen om han, hans uppväxt och familjen nu under eftermiddagen.
Sitter nu dessutom och tittar på hans begravning. Och jag har svårt att förstå att han faktiskt är död. Jag är en mycket känslig människa och tycker att just döden är fruktansvärt jobbigt att prata om. När dessutom en såhär stor och känd människa går bort och man läser om det precis överallt, så har jag så svårt att släppa det och grubblar mig till vansinne.

Jag har alltid gillat hans musik, hans stil och trots alla rykten, så tycker jag om honom och har många gånger tyckt synd om honom.

Detta inlägg är min hyllning till honom - R.I.P M J. Vi är många som tänker på dig idag.

In Loving Memory of Michael Jackson - King of Pop - 1958-2009

1 kommentar:

Angeliqa sa...

Usch sitter och lyssnar på honom nu, det är så man blir tårögd varje gång!