2009-07-25

Klänningen är klar!!

Kommer imorgon, förmodligen, att göra lite reklam för min syster i bloggen =) Jag ska nämligen på bröllop nästa helg och lillasyster har sytt en helt fantastisk klänning åt mig, den är verkligen helt underbar och den blev klar idag!

Annars idag har jag och sambon härjat i lägenheten, slängt ner massor i källaren och städat som bara den, skönt att komma hem till en städad lägenhet, det var längesedan sist eftersom vi har hållit på med garderoberna så länge nu känns det som. De är inte helt klara än, ska nästa vecka måla karmarna och så väntar vi på dörrarna som är på lackering, ska bli så spännande att se resultatet!

Ikväll har det blivit skräckfilm med Kalle och Alexander. Det är faktiskt det bästa med Alexander - Kalle blir alltid nedröstad när det kommer till val av film, eftersom vi två älskar skräck, men Kalle hatar det, muahahaha.....!

Imorgon är det tjej-fest med lillasyster, hennes kompis Therese och min vän Malin, ska bli riktigt roligt. Efter vårt förfestande så blir det Björkets Trädgård, yeah =)

Ha en god natts sömn! Kram på er!!

Inga kommentarer: