2009-07-10

Relativt speedad =)

Ja, jag går verkligen på en överväxel, eller två (!), just nu!! Jobbade igår natt, sov på dagen ca 5 timmar, jobbade natten till idag, var ute och gick i 45 minuter efteråt, åkte sedan in till skolan eftersom det var sista officiella dagen idag, var där till 13, åkte sedan hem till Vinslöv där jag tog hund plus bil och snabbt for in till lägenheten, sov mellan 14 och 16,30 - nice!
Det gäller att ligga i, hahaha..

Ikväll ska jag och syrran ut, eftersom det är Kristianstadsdagarna, vilket ska bli så roligt och jag hoppas verkligen på uppehåll från regnandet, blä..

Jaja, nej om man ska ta och äta lite idag, börjar känna mig lite hungrig nu.
Ha en fortsatt bra dag! Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

TJAAAAAAAAAA

malin sa...

Fanny! Jag saknar dig, kan du förstå det? :P När ska vi umgås? Har en maaaassa hallsnack att komma med, moahaha! :D Puss!