2009-06-29

Dator-hörnan

Hej på er! Här kommer äntligen lite bilder från dator-hörnan. Är fortfarande inte klart, men det artar sig och jag sitter här nu och skriver på vår nya dator, nice! Fattas bara en ny dator-stol! Ska snart ta tag i TV-rummet och få ordning på burspråket där datorn stod innan. Där ska dit en fåtölj och mormors/mammas fina gamla vita kista, ska bara upp till mormor och morfar och hämta den, längtar så och jag tror det blir kanon-bra!
Ingen höjdar-bild jag har att visa er, tyvärr. Kommer bättre när hela arbetshörnan är klar, det dröjer säkert lite, för jag har häcken full denna vecka och nästa, tyvärr.. Sedan lugnar allt ner sig, förhoppningsvis =)

Och min lilla Malva är fortfarande ganska dålig faktiskt. Alltså hon är pigg, glad och ingen feber, tack och lov! Och hon går fint på benet, men såret ser allt annat än trevligt ut..
Här ser ni hur såret ser ut, bläää.. Men hon är duktig, lilla flickan. Hon står fint och väntar på mig varje morgon när jag kommer till stallet, hon står fint när hon ska bli stucken av kanylen och hon äter upp sin medicin varje dag. Jag fåt spola såret rent, med lite lite övertalning, men överlag är hon superduktig och matte är så stolt över sitt "monster" till häst!




Charm-trollet, från sin bästa sida, hahaha.. Där tyckte hon att matte hade pelat i såret för mycket så hon gick och ställde sig på andra sidan om storebror Armani och kikade lite pillemariskt åt mitt håll, hahaha.. Godingen! Men sedan kom hon fram igen, för att kela är ju bara bäst!
Nä, nu ska Fanny sova, jag är som ett levande lik, hahaha.. Ha det fint! Kram på er!

Inga kommentarer: