2009-07-17

Jag ska måla hela världen lilla mamma!

Ja, så känns det nu, hahaha.. Bara målar och målar i dessa nedrans garderober, det är så tråkigt och jag vet inte om jag blir nöjd med resultatet heller, haha..... Men men, det löser sig! All min förhoppning ligger hos Andreas (Linas man) som sprutlackerar dörrarna åt oss =)

Idag har det hänt mycket spännande!! Har nämligen pratat med en mäklare, mer säger jag inte, hihihi !
Ikväll blir det tacos med sambons syster, eftersom vi är barnvakter åt henne (hon är 14 ju, så barnvakt var kanske att ta i). Kalle ska också försöka hinna äta med oss, sedan ska han iväg och träffa gamla arbetskompisar, så han lär ju bli sen därifrån, såklart =)

Nej, nu ska jag försöka mig på att iallafall grundmåla två garderober till. Kommer visa er resultatet senare, men jag har nämligen blivit av med min kamera i renoverings-röran så det får som sagt bli senare.
Ha en bra dag så hörs vi. Kraam!

4 kommentarer:

Alex sa...

Trevligt att någon har tur med boende, själv blev man blockad från abk för tredje gången=ingen lägenhet i en månad.... men ja skyller inte på dig.......

Fanny och Marcus sa...

Va? Men hur kunde du bli det? Du kan kanske få köpa vår lägenhet om du är riktigt snäll =)

Sofie sa...

Heej! Jag har också hittat hit. Va, ska ni flytta igen?? Blir det hus denna gången eller?? Vi sa att vi skulle ses i sommar, hoppas att vi kan hitta ngn dag/kväll snart? vi har faktiskt kommit iordning hyfsat i lgh nu så ni är välökomna dit snart... Hoppas att du mår bra.. Kram

Fanny och Marcus sa...

Hej Sofie, vad roligt att du med skriver här!! Ja, vi måste verkligen ta och träffas, hade varit så skoj. Det var ett tag sedan om man säger så =) Hörde att ni har flyttat till en fin-fin lägenhet, trivs ni bra? Ha det fint, kram!