2009-07-21

Hungrig!

Det är vad jag är - super-hungrig!! Håller just nu på att laga middag. Idag blir det en relativt enkel måltid då jag endast behöver tillaga riset, till det kommer vi att äta farmors kålpudding, som är bland det godaste jag vet, dessutom är den färdiglagad och ska bara värmas till, det gillas mycket!

Annars har jag mest sovit idag eftersom jag arbetade inatt, har varit hemma och varit lite social med mamma och pappa en sväng och fikat med min syster också. I stallet var jag effektiv som tusan idag, in med Armani, gjorde honom i ordning och sedan på med utrustning för longering. Ut med honom i hagen igen efteråt. in med Malva, på med träns och jobbade henne lite på gräset.
Skönt när man för en gångs skull hinner göra något med bägge. Blev inte så mycket med lill-tösen Malva, men det räcker för henne att bara ha ett bett i munnen, det är nog så mycket träning bara det.

Jaja, nej nu ska jag fortsätta svälta en kvart innan det är dags för middag. Ha det gott! Kram!!

Inga kommentarer: