2009-07-04

Idag...

...har jag mest fått sova! Jobbade ju inatt och hade en galen natt med mycket att göra. Men eftersom jag har världens bästa kollega, Tomas, så fungerar jobbet ypperligt bra kan ni tro =)

Annars har jag faktiskt försök umgås med min sambo och med min underbara Yda-hund. Hade så dåligt samvete igår kväll när jag gick till jobbet, Kalle var på svensexa och jag fick lämna Yda hos mina föräldrar. Hon är mycket mammig och tycker det är så jobbigt när jag lämnar henne, lill-skruttan !

Måste bara visa en bild för er. Vi träffade Kalles släkt, på hans mammas sida, på mors dag. Ett tag sedan, men eftersom jag nu sitter på deras dator och har bilden här så bara måste jag slänga upp den. Det är Kalles mormor och morfar, deras 3 döttrar och döttarnas respektive, barn och barnbarn och barnens respektive.

Tycker bara att bilden är så härlig!

Ha en fotsatt trevlig helg! Kram på er!!

Inga kommentarer: