2009-07-18

Vilket väder!

Ja vilket väder och som det regnar! Vi hade tänkt åka till Åhus idag i och med Beachhandbollen, men jag är inte ett dugg besviken över att det inte blev så, utan är fullt nöjd med att sitta här framför TV'n med datorn i knäet och bara softa. Två trötta hår-tussar (hundar!) ligger brevid mig på täcket och bara myser, de också =) Kalle gick in och vilade lite i sängen och Tilda gick in och lade sig på sin säng och läser. Mysfaktorn är på hög nivå här med andra ord.

MEN vi ska alldeles snart åka in till lägenheten för att fortsätta måla garderoberna. Så himla tråkigt, men det måste verkligen göras och det är hög tid att vi gör det klart nu alltså!!

Jag skriver med all säkerhet senare idag igen, jag måste verkligen försöka hitta min kamera, det är hög tid till det. Saknar den så mycket! Härom dagen när jag bläddrade i en tidning, på tal om min kamera, så såg jag att kronprinsessan i Danmark (Mary heter hon va?) har en likadan kamera som mig, stolt!

ha en underbar dag i regnet! Kram på er!!

Inga kommentarer: