2009-08-04

Henrik - 2009-08-01 - Helena

Vi var på bröllop i lördags. Henrik och Helena skulle gifta sig. Henrik är Kalles kusin.
Det var ett fantastiskt bröllop! Har i och för sig inte varit på bröllop tidigare så jag har inte så mycket att jämföra med, men det var verkligen något utöver det vanliga - det var det fler som sade. Och när jag skulle beskriva bröllopet för mina föräldrar dagen efter, så kunde jag inte med ord beskriva hur fint, häftigt, tårfyllt, fantastiskt, vackert och roligt det faktiskt var.

Här kommer i alla fall lite bilder.
Här är jag och sambon innan vi skulle åka. För att skryta lite över min syster, som jag redan har berättat iofs, så är det hon som har sytt min klänning!





I kyrkan är vi nu!


Helena är en riktig teater-apa och Henrik var inte så dålig han heller! De överaskade i princip alla på bröllopet när de skulle dansa bröllopsvalsen. De började klassiskt med en vals, sedan drog de igenom de flesta dansstilar jag känner till till en uppsättning av olika typer av musik, självklart även lite teater som ingrediens, och så avslutade dem med vals igen! Det var så galet bra gjort av dem och alla var så imponerade!!

Svensexe-gänget, tyvärr blev det ingen bild av möhippegänget, men vi fanns ju med på bildspelet =)

Kalle och bruden!

Fanny och brudgummen!

Detta var dagens skörd av bilder, hoppas ni tyckte om dem! Kram på er!!

1 kommentar:

Ingrid sa...

Vilket vackert brudpar. Din klänning är verkligen snygg!!

Armbandet är i silver, sedn sitter det på en sådan gummitråd så det är lätt att ta på och av.

~Livet i byn