2010-10-04

En helt vanlig måndag + tävling

Hej på er!
Idag har varit en sådär tråkig dag, ni vet, en helt typisk måndag. Milton börjar nog bli lite förkyld också så det har varit besvärligt här idag och inte mycket som har kunnat roa prinsen.
Jag ville verkligen baka kanelbullar, eftersom det faktiskt är kanelbullens dag idag. Men nä, det har inte gått ihop riktigt. Dessutom var inte Kalle hemma förrän 19,30 och då var inte jag så pigg att börja baka ;)
Det spar vi till en annan dag. Istället har vi varit ute och promenerat en del idag i det sköna vädret. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - jag ÄLSKAR hösten!!!!

I vilket fall, jag är med i en tävling hos Sofie där man kan vinna denna snygga jacka från en butik som heter Mom2Mom. Det är egentligen en gravid-jacka, men jag tycker den är så himla snygg och tror den är snygg även utan mage, så jag ville såklart vara med och tävla ändå ;)



Wish me luck och var gärna med själva ;)
Nu kallar TV'n där Ullared visas för fullt. Kram på er!

1 kommentar:

Jennie sa...

LYCKA TILL MIN VÄNN!