2010-10-19

Febrigt...

...är det idag. Stackars Milton fick sina vaccinsprutor idag och nu på sena eftermiddagen fick han feber och blev hängig. Och så ledsen han blev av sprutorna idag och arg eftersom jag höll fast hans händer. Kalle fick vända sig om för han höll på att svimma (typiskt karlar ;) ), själv är jag väl en typisk kvinna (läs mamma...) och fick tårar i ögonen när han blev så ledsen. Samtidigt måste det självklart göras. Värre blir det när de blir större och mer medvetna kanske, nu förstår han ju inte så mycket, tack och lov!

Efter vaccinsprutorna fick Milton sova i vagnen ett par timmar medan Kalle och jag gjorde stan. En jacka inhandlades (äntligen!!) till Milton och Kalle köpte brillor, kan ni tänka er?! Bildbevis kommer såklart =)

Nu är hästarna inne, Milton sover, jag är nyduschad och sitter nu här vid TV'n och tittar på Äntligen Hemma och dricker som vanligt en stor mugg te. Och såklart ligger min eviga skugga och följeslagare Yda vid min ena sida. Detta är en underbar stund på dagen!

Nej, TV'n kallar. Kram på er!

Inga kommentarer: